Pedeleba vs. PSD

Mi-am propus sa reiau activitatea pe blog dupa cateva zile de odihna insa, dupa cum se vede, am revenit mai repede decat imi planificasem. DIn cauza oboselii si a stresului acumulat in ultimele doua luni nu reusesc sa ma bucur de victoria obtinuta. Duminica noaptea s-a incheiato perioada cumplit de grea. Ca un bilant orientativ, pot spune ca am parcurs peste 20 mii de kilometri, am participat la aproape 150 de intalniri cu alegatorii si am discutat cu mii de oameni. Ar fi fost interesant sa tin o socoteala cat mai exacta…

Stiu ca urmeaza o perioada de cinci ani foarte grea, cu responsabilitati foarte mari, insa sunt linistit si increzator pentru ca fac parte dintr-o echipa unita, puternica, determinata sa lupte pentru proiectele Iasului. Am norocul de a nu fi singur in acest mandat. Asa cum au aratat si materialele de campanie, sunt in echipa cu primarul Iasului, cu presedintele CJ, cu parlamentarii de Iasi, cu primarii, consilierii judeteni si consilierii locali PSD.

Ma amuza disperarea cu care PDL-istii si unii analisti incearca sa cosmetizeze infrangerea partidului basescian. Acest partid nou infiintat, PEDELEBA, este o masura a neputintei si disperarii lui Basescu. Oricat ar incerca liderii PDL sa-si asume si rezultatul Elenei Basescu, realitatea este una cu totul diferita. Turismul electoral a fost folosit la maxim pentru a-i aduce acesteia mandatul de europarlamentar. In comune indepartate, aflate la capat de drum judetean, autocare pline cu “turisti” au oprit in fata sectiilor de votare pentru ca acestia sa-si poata exercita dreptul constitutional. Asa se face ca sunt comune unde EBA a luat 22%.

Am incredere insa ca ministrul de interne, Dan Nica, va reusi sa dea de urma celor care au votat de mai multe ori.

FIe ca le convine sau nu unora sau altora, PSD a castigat in absolut toate colegiile din judetul Iasi, inclusiv in cele pastorite de Fenechiu si Petrica Movila, si, mai mult decat atat, a castigat in 190 sectii de votare din totalul de 220 aflate in municipiul Iasi. Prin urmare, ca in orice competitie, exista un singur castigator iar acela este de aceasta data PSD.

Nu exista raspunsuri la “Pedeleba vs. PSD”

  1. Violeta Nita Says:

    iunie 10, 2009 at 7:29

    Buna Catalin,

    Nu stiu daca-ti mai amintesti dar prin 2003- 2004 am fost colegi la Grupul Conex. Eu eram la receptie iar tu, impreuna cu Dragos, tineri si entuziasti PSD-isti pe care eu ii mai ironizam.
    Nu mai stiu nimic de Dragos dar ma bucur sa vad ca tu ai perseverat si ai ajuns departe intr-un timp relativ scurt. Sper de asemeni ca ti-ai pastrat spiritul curat si ca politica n-a reusit sa te tranforme ca pe altii.

    Te felicit sincer pentru cariera ta si pentru familia pe care inteleg ca ti-ai facut-o. Ma bucur sa vad tineri de succes si sper ca si in viitor sa pot spune cu mandrie despre tine ca am fost colegi.

    Spor in toate!

    Violeta Nita (fosta Pinzaru)

  2. alex ciobanu Says:

    iunie 10, 2009 at 18:08

    Felicitari pentru victoria obtinuta Catalin. Am citit articolul si nu ma pot abtine sa nu fac cateva comentarii:

    1. Orice europarlamentar la Bruxelles (inclusiv tu) reprezinta Romania la nivelul legislativului UE. Nu reprezinta Iasul sau Bucurestiul sau oricare alt oras. De aceea tu nu poti lupta strict pt proiectele Iasului, ci vei lua parte la elaborarea legislatiei europene care se va aplica si Romaniei, implicit Iasului. Cred deci ca ai comis o grava eroare atunci cand ai zis ca vei lupta pt proiectele Iasului, si campania s-a terminat totusi.

    2. Tu nu ai nicio treaba la Bruxelles cu domnii Nichita, Simirad sau altii PSD-isti pentru ca ei nu pot fi colegi cu tine la Bruxelles. Cred prin urmare ca si asta este o eroare flagranta produsa ca efect de multumire probabil, fata de cei care te-au ajutat in campanie.

    3. De ce oare nivelul politicii e atat de jos incat trebuie sa lovim in stanga si in dreapta tot timpul cand avem ocazia? Oare nu avem nevoie de o clasa politica mai responsabila si mai serioasa si mai profesionista? Liderul PSD- seful tau direct pe linie de partid asa sustine …

  3. Gabriel Grigore Says:

    iunie 10, 2009 at 19:53

    Draga Catalin,

    Ma bucur sa te vad remontat si activ dupa extenuanta campanie in care ai fost implicat… Sunt convins ca oboseala care pare ca te-a parasit deja si-a pus putin amprenta si pe comentariul pe care l-ai facut mai sus. Am doar o remarca sa fac: un partid si o persoana fizica (PDL + Eba) au obtinut mai multe voturi decat 2 partide (Uniunea, sau cum ii mai spuneti voi, PSD + PC) si trei televiziuni (Antena 1, 2, 3), plus, cu voia ta, cu jumatate de norma, Realitatea TV. Asta atat la nivel national cat si in municpiul Iasi. Nu uita ce avantaje ati avut in aceasta campanie la Iasi: candidat pe loc eligibil, primar al municipiului capitala de judet, prefect, presedinte CJ, vicepresedinte CJ etc. … Ti se pare atat de covarsitoare victoria? Eu cred ca in analizele voastre lucide, fiindca stiu ca aveti si asa ceva, nu e chiar asa… Iar sa te plangi de frauda electorala atunci cand ai Ministerul de Interne pe mana… No comment…

    Cu prietenie,
    cel care a scos in colegiul tau (plus Eba, recunosc) mai mult decat tine, cel care ai mai candidat o data (si odata) acolo…
    pentru conformitate: Gabi Grigore

  4. Iulian Says:

    iunie 10, 2009 at 20:56

    Eu ma amuz doar pe blogul meu :D

  5. Catalin Ivan Says:

    iunie 10, 2009 at 21:24

    Draga Gabi,
    Ma bucur ca, desi jenati de Elena Basescu la inceputul campaniei electorale, acum ii pupati picioarele si va faceti pres in fata ei. La drept vorbind este singura care poate sa mai dreaga, intr-o oarecare masura, infrangerea rusinoasa a PDL-ului. Chiar si asa, PEDELEBA a pierdut alegerile la Iasi. In toamna va laudati cu cei trei deputati si doi senatori din municipiul Iasi. Cum iti explici acum insa ca nu au reusit sa mai obtina voturile din toamna? Daca tot te-ai ocupat de campania electorala in colegiul in care eu am candidat, ia in calcul faptul ca te-ai batut intr-un colegiu in care PDL avea acum sase luni 45%. Ca urmare a campaniei tale acelasi partid a reusit sa obtina putin peste 30%. Nu stiam ca tu esti responsabil de cea mai clara scadere a partidului pe care-l reprezinti in municipiul Iasi. Te felicit si-ti doresc sa te implici in continuare. Prezenta unora ca tine in politica nu poate decat sa ne bucure.
    Iti doresc activitate indelungata in PDL, in municipiul Iasi!

  6. fl pl Says:

    iunie 10, 2009 at 21:38

    PSD IASI al cincilea judet din coada in clasamentul judetelor rosii
    scris de Radu, iunie 10, 2009

    imi pare rau sa te anunt ca PSD-ul la Iasi, cu presedinte de Consiliu Judetean si Primar de Municipiu resedinta de judet, cu candidat pe log eligibil, cu notorietate din batatia ce si-a luat-o la parlamnetare, are abia al cincilea rezultat intre rezultatele PSD-ului din alte judete, insa nu din frunte, ci din coada locul 5.Astfel PSD Iasi a favut cel mai slab scor intre judetele rosii din Moldova si nu a reusit sa intreaca (intre judetele in care a castigat PSD-ul) decat PSD Bacau,Constanta,Gorj, Mehedinti si Hunedoara.Bun scor pentru PSD! OARE DACA NU PRIMEATI LOC ELIGIBIL LA FEL ERA REZULTATUL? SI NU UITA…PDL plus EBA in Municipiul Iasi este peste PSD-ul condus de primar!In rest…mult succes!

  7. loredana popovici Says:

    iunie 10, 2009 at 21:45

    Domnilor mai lasati disputa pe aceasta tema, cine a castigat alegerile: nu le-a castigat nimeni. Cei care au iesit la vot sunt oamenii care au fost mobilizati, romii si asistatii social. Putin peste 20 la suta nu inseamna o victorie , inseamna ca este o mare problema in aceasta tara care este guvernata de cei care se cearta care a fost mai bun si a avut mai multe voturi. Sunteti amandoi tineri si ar trebui sa aveti alta viziune. Cataline vei fi europarlamentar ai mult de munca deoarece ai niste promisiuni facute iar dvs, domnule viceprimar aveti mult de munca la primarie. Sunt inca multe probleme iar un exemplu va dau acum : cainii comunitari. Incercati sa rezolvati aceasta problema pana nu se va impanzi iasul ( mai mult decat este acum). Mult succes tuturor.

  8. Catalin Ivan Says:

    iunie 10, 2009 at 21:52

    Fl pl, vezi ca esti intr-o mica eroare. Faci referire la prezenta la vot si in niciun caz la rezultatul votului.
    Loredana are insa dreptate. Prezenta la vot scazuta reprezinta o bila neagra pentru intreaba clasa politica. Singura sansa pentru ca oamenii sa vina din nou la vot este sa-i facem sa aiba din nou incredere in politicieni. Pentru asta trebuie sa facem ceea ce promitem in campaniile electorale. In articol am incercat sa-i tachinez putin pe pedelisti in legatura cu Elena Basescu. Pana la urma, este a lor si-i reprezinta.

  9. Teddy Says:

    iunie 10, 2009 at 22:03

    Lory, nu sint nici asistat social, nici rom si nici mobilizat de vreun partid si totusi am fost la vot. Mai usurel cu analizele de genul acesta.

  10. Iulian Says:

    iunie 10, 2009 at 22:37

    Catalin, prea multa pasiune pentru ora asta :) .
    Ce am inteles eu din comentariul tau in care i-ai raspuns lui Gabi:
    - la alegerile parlamentare, PD-L a luat 45% si te-a batut in colegiul in care ai candidat
    - la alegerile europarlamentare, PD-L + EBa a batut PSD in acelasi colegiu, obtinind 34,57% vs 31,65%.
    Cum ramine? PD-L cistiga de doua ori in citeva luni in acelasi colegiu, iar “vinovat” e Gabi Grigore? Pai, felicitari…nu?

  11. Catalin Ivan Says:

    iunie 10, 2009 at 22:53

    Iulian, desi nu sunt multi care stiu ca te-ai ocupat de campania lui Carlan si a PDL-ului, cred ca obiectivitatea ta a fost de mult timp compromisa. Prin urmare, comentariul tau trebuie interpretat ca venind de la un apropiat PDL.
    Dupa ce am clarificat acest aspect, voi raspunde si concluziilor tale.
    1. In toamna au fost castigate alegerile pe colegiul respectiv de PDL si nu am ascuns nicio secunda acest lucru. Nici nu am incercat sa par castigator adunand cine stie ce voturi. Am analizat la rece propria-mi campanie si am vazut unde am gresit. Am incercat sa invat cat mai mult din aceasta experienta. Ba mai mult, l-am felicitat pe Costi Neagu pentru rezultat. Dovada este faptul ca am ramas in relatii bune.
    2. Chiar si cu EBA, scade din 45% rezultatul obtinut acum si vezi cam care este pierderea PEDELEBA pe acest colegiu… in doar sase luni cu senator in functie.
    Stiindu-te implicat in campania PDL-ului, pot sa-ti spun ca te simpatizez din ce in ce mai mult si-ti doresc, alaturi de Gabi, cariera cat mai lunga in sprijinul noii constructii politice, PEDELEBA.

  12. loredana popovici Says:

    iunie 10, 2009 at 22:56

    Teddy, scuze ai dreptate , m-am exprimat eu gresit, trebuia sa spun marea majoritate. Si eu am fost la vot si practic m-am bagat si eu in aceasta categorie.

  13. Andrei Sava Says:

    iunie 10, 2009 at 23:47

    “Euro Ivan” :) Imi place porecla pe care ti-a dat-o Iulian. E amuzanta.

    Consider ca ai multa treaba de facut. Esti europarlamentar. Asteptam de acum fapte, proiecte, programa aplicata, reactii profesionale, realizari pentru Iasi, ieseni, indiferent de culoarea politica.

    Sa te vedem la treaba! Ne auzim peste cateva luni pentru evaluari.

  14. moscraciun Says:

    iunie 11, 2009 at 6:10

    Domnule Ivan desi nu v/am votat,pentru nu cred ca ve/ti face ceva pentru orasul acesta Felicitari.
    Domnule Grigore daca cu privire la domnul Ivan eu am parerile mele, in nici un caz pozitive, DVS nu trebuie sa deschideti gura.Multi v/au vazut ca o solutie si sunteti doar un marunt intrigant interesat doar de buzunarul propriu. Mult respect pentru Camelia Gavrila care a preferat sa plece. Domnule Grigore, in toamna nu veti obtine 25 de procente si nu pentru ca PSD ar fi valorosi ci pentru ca sunteti hapsani, mincinosi etc

  15. Iulian Says:

    iunie 11, 2009 at 9:31

    Catalin, esti destul de tinar ca sa realizezi cit de comic este un discurs despre obiectivitate sustinut de un politician.
    Tu preferi sa vezi in colegiul 11 cu cit a scazut PD-L, cei de la PD-L prefera sa vada ca au cistigat, de doua ori, alegerile pe acea zona. Sintem de acord ca ambele puncte de vedere sint corecte si, mai mult, complementare?
    Doar ca unul e mai important decit celalalt.
    Tot despre obiectivitate: din moment ce tu ai fost implicat in campania PSD, sa inteleg ca nu esti obiectiv? Nici atunci, nici acum, nici in viitor?

  16. nicu lupascu Says:

    iunie 11, 2009 at 10:52

    Buna Catalin,

    Eu nu intru in nici o polemica…nu e cazul..
    Vreau doar sa te felicit si sa-ti doresc succes pe mai departe…si sper sa avem ocazia sa mai discutam…

    Cele bune,
    Nicu

  17. yrra ioana Says:

    iunie 11, 2009 at 13:30

    Pe mine mă interesează strict victoria PSD, “teatrul” ulterior alegerilor, privitor la domnisoara EBA si PDL mi se pare jenant si de cea mai joasă speţă… Mă interesează sa văd “rodul” acestor alegeri! Cred ca PDL-ul ar trebui să înveţe să accepte înfrângerile, pentru ca asta e doar începutul!

  18. Corina Says:

    iunie 11, 2009 at 16:02

    Felicitari Catalin!

    Stai departe de comentariile rautacioase si incearca sa te concentrezi pe ceea ce ai de facut acum ca europarlamentar. Trebuie sa dovedesti ca ai meritat voturile noastre…eu personal am mare incredere in fostul meu coleg Catalin si nu uita ca ai langa tine o persoana deosebita care te sustine, Catalina, careia ii transmit salutari pe aceasta cale.

    Mult succes,
    Corina

  19. Alin Ciubotaru Says:

    iunie 11, 2009 at 16:11

    Cataline, eu n-am sa te felicit pentru ca victoria ta nu e meritul tau ci a partidului si a listei aferente. Ma bucur insa ca un om cu tineretea si caracterul tau pleaca la Bruxelles, daca era dupa mine cap de lista PSD te puneam si dupa tine trageam linia. :)

    Bruxelles o sa fie un lucru bun pentru tine ca politician, pe termen mediu si lung. In perioada interbelica nu era doar o moda sa-ti trimiti copiii la studii in Vest. Era o forma implicita de modernizare a Romaniei. O sa-ti prinda tare bine, cred eu, sa vezi cum se face politica in tarile civilizate. Poate aduci ceva si pe-acasa…

    Eu te-am laudat pentru campania de la parlamentare, pentru originalitate. M-a dezamagit ca ai abandonat conceptul de atunci si ai preferat abordarea clasica a PSD: numele, poza si sloganul, dar sa fie cat mai multe. Cum sa-ti spun… la parlamentare materialele tale imi spuneau ceva, vorbeau despre un Catalin uman. Acum, am vazut multe, mult prea multe poze cu un Ivan mut si imobil. Pacat.

    Eu iti doresc in continuare sa nu abdici de la omul pe care-l stiu si-l intuiesc in tine. Singurele mele sperante privind PSD-ul sunt in oameni ca tine si ca Ponta.

    Cat despre scorul pe Iasi, Iulian a pus punctul pe “i” – amandoi aveti dreptate. Daca faci insa un pas in spate si te uiti la Iasi, in context regional, istoria recenta ii da dreptate dlui. Grigore. Incet, mai incet decat in Piatra sau Suceava, Iasul scapa din mana PSD. Restul e Cancan…

  20. Sibilla Says:

    iunie 12, 2009 at 1:38

    FELICITĂRI !!!
    MULT SUCCES !
    Cu întârziere, dar… ştii că mă bucur !
    respecte şi stimă,
    Sibilla

  21. akbar Says:

    iunie 12, 2009 at 23:37

    Ca o curiozitate, crezi că ai fi câștigat fără susținerea (pe afișe) a lui Nichita, Simirad și – într-un final Geoană?

    Succes, și să faci Iașul mândru de tine.

  22. Bogdan Baghiu Says:

    iunie 13, 2009 at 21:08

    Lista si banii tatacului tau te-au facut europarlamentar, plus un electoral rural de nespalati! Cataline hai sa fim seriosi ! Daca era vot cenzitar nu ieseai in veci ! Te-au votat numai fostii tractoristi de la CAP-uri !Aha si Mihai Baciu, fost tractorist reprofilat in filosof si comentator de politica externa ! ha ha ha !

  23. Catalin Ivan Says:

    iunie 14, 2009 at 8:35

    Pentru iulian:
    Am afirmat permanent ca, fiind direct implicat in politica, tot ceea ce scriu este subiectiv. Refuz sa cred ca exista cineva implicat in activitatea vreunui partid care se poate detasa total si ca poate privi din exterior intreaga scena politica.
    Pentru alin si akbar:
    Campania de la europarlamentare s-a deosebit foarte mult de cea de la alegerile generale. In primul rand, alegerile generale au presupus candidaturi uninominale, ceea ce a dus la o personalizare mult mai mare a mesajului si campaniei fiecarui candidat. In al doilea rand, alegerile europarlamentare inseamna o campanie europeana, cu mesaje generale ale PES-ului, comletata apoi cu mesaje nationale si, intr-un final, cu mesaje locale. Libertatea de lucru a echipelor de campanie a fostmult mai mica. Se poate observa usor o unitate de mesaj si conceptie nu numai la nivel local, ci chiar european.
    Evident ca a contat foarte mult faptul ca am propus iesenilor o echipa si nu un candidat. Sunt omul care lucreaza foarte bine in echipa si ma bucur sa fac parte dintr-o echipa puternica, atat la nivel local cat si european.

    Bogdan, ti-am lasat mesajul pentru ca este expresia foarte clara a felului in care gandesti. Sunt in dezacord total cu cele scrise de tine insa nu cred ca merita comentate. Profesorul Baciu merita mult mai multa consideratie din partea unui coleg de breasla. Din partea mea are tot respectul si consideratia.

    Va multumesc tuturor celor care mi-ati trimis felicitari si va asigur ca nu ma voi schimba in rau. Activitatea in Parlamentul European reprezinta o provocare si o oportunitatea foarte mare. Sunt convins ca voi gasi parghiile prin care sa ajut Moldova si Iasul.

  24. yrra ioana Says:

    iunie 14, 2009 at 20:00

    Draga Bogdan, eu fac parte din acest electorat rural pe care tu il invoci,nu sunt fost tractorist, CAP-ist , etc si te provoc cand doresti tu sa dezbatem pe baza argumentelor solide ceea ce tu sustii.

  25. livius01dancer Says:

    iunie 18, 2009 at 1:34

    CATALINE in sfirsit mi-am adus aminte de tine . poate ma ajuti si pe mine. Eh poate ma inviti ooooooooo data si pe mine la tine la servici ‘ la Bruxelles .Ce multe mesaje ai cu mesaje in majoritate bune . Daca poti ajuta-i nu-ti cer butelia pe care ti-am cerut-o la parlamentare . Era altceva. Mi-o dadeai de la bugetari . mai simplu . Acu de la Iouropeni e mai greu . Stai ca am uitat FELICITARI cu jumate de gura . Nu-i drept si nici corect daca astia te trimit in Europa atunci e o problema in toata europa .Dar ramaan la concluzia ca tu erai bun pt Iasi care facea parte din Europa. Acu ce sa zic . Tu,Oprea, na ,ai ajuns la grei . O sa-mi fie greu sa mai vorbesc cu tine . Noi astia TAMPITII ,na ,eu am scoala integrala romaneasca . Chiar daca patronul ma rugat sa mai ramin un an ca-i distrug toata jucaria. Ce comedie a ajuns Romania . Exacccctt accccuuu vorbbbbbeeeesttte MMMMiiiiniissttrruuull CCultuurriii Rrommaanne Palleeoolooogguuu sa mori de ras . Spune-le te rog sa nu schimbe nimic . Programele romanesti sunt singurele momente de umor autentic pt noi . Cele serioase bineinteles . ca doar no sa ra la mircea Badea . Te pup vezi ca sa-r putea sa trec pe la Bruxelles si vreau sa te gasesc la servici. Ai devenit un functionar . European . Bafta

Lasati un comentariu




orizontal line