Irina, pe cine crezi ca prostesti?

Pentru cei care au intrat macar o data pe blogul Irineipentruiasi este lesne de inteles de ce nu ma omor sa citesc articolele scrise de echipa de campanie a acesteia. De pe newsiasi am aflat insa ca doamna in cauza este foarte ofuscata de faptul ca i s-au dat jos panourile. Aici poate fi o discutie legata de momentul in care s-a luat decizia…

Pe mine ma deranjeaza insa tupeul cu care un candidat la primaria municipiului Iasi minte. La nivel declarativ Irina Schrotter reprezinta elementul de noutate, reprezinta un alt model de politician. In realitate regasim aceeasi demagogie ieftina pe care au folosit-o foarte multi de-a lungul celor mai bine de 18 ani de la Revolutie.. Pe cine crezi ca prostesti Irina cand spui ca panourile sunt pentru promovarea “brandului Schrotter”? Pe mine nu ma prostesti si te asigur ca nici pe cei care vor merge pe 1 iunie la vot. Te folosesti de acest presupus brand pentru a ocoli legea. Esti singura care-si face campanie electorala in afara perioadei legale. Pai daca tu nu respecti legea acum… ce vei face intr-un eventual mandat la primarie? Tupeul si fatarnicia de care dai dovada zilele astea sper sa te coste scump.

Mai jos aveti un extras din articolul de pe blogul irineipentruiasi:

Doua dintre panourile de afisaj eliminate din Podu Ros, extrem de bine pozitionate, erau inchiriate de una din firmele mele in scopul promovarii brandului „irina schrotter””

Tags:

Nu exista raspunsuri la “Irina, pe cine crezi ca prostesti?”

  1. andrei crivat Says:

    March 6, 2008 at 9:43 pm

    da’ – intreb si io ca afonu’ – daca chiar erau la brandul ei, reclama pentru business-ul pe care, cu succes, il administreaza… ce sa faca femeia, sa-si inchida businessu’ 2 luni pana la alegeri, ca sa nu fie suspiciuni ? Adica… in acest caz si magazinele “Irina Schrotter” din mall-urile din Iasi ar trebui inchise, ca au pe frontispiciu numele ei :)
    intreb, nu dau cu paru’ :)
    Iar campania electorala, Catalin… nu stiu exact cum e pe la voi, dar la noi e in plina floare :) Si apropo de asta, poate treci pe-aici candva. Avem niste ani, multi, de povestit :)

  2. victor pontus ivanescu Says:

    March 6, 2008 at 9:57 pm

    dar nichita cind a umplut iasul in 2004 cu reclamele in care era ”mecla’ lui? si apoi nichita a ramas acelasi plavan care stie doar sa dea cu teava in cap. model rajac. pai cu indivizii de la pesede nici nu ar putea altceva

  3. popescu Says:

    March 6, 2008 at 10:01 pm

    Cataline, ai o gandire de tip proletar ca o acuzi ca isi face campanie acum. adica munceste peste program? asta a facut o viata si asta face cam orice antreprenor cand pleaca de la zero. nu munceste 30 zile sau de la 9 la 5 de la 8 la 4…munceste cat e nevoie ca sa reuseasca. Primarul s-a apucat si el acu de treaba sa ingrase porcu in ajun…Oprea s-a apucat acu cateva luni de o treaba de europarlamentar si vrea sa o lasa balta…
    daca stii ca un proiect tre sa -l executi in 6 luni, ce faci? il executi in 30 zile, de mantuiala?
    Ai o gandire de salariat la stat. IS vrea sa castige un pariu legat de Oras si stie ca nu poate castiga in 30 zile. Tu vrei sa castigi un pariu ca ea ia 5%. Cam modest, amice….

  4. Catalin IVAN Says:

    March 6, 2008 at 11:16 pm

    Andrei, promovarea brandului a inceput in momentul in care si-a anuntat candidatura la primarie. Stie ca nu este legal sa-si puna afise electorale in afara perioadei de campanie si foloseste acest pretext. De ce nu si-a promovat brandul pana acum? Imi vei spune ca este “descurcareata” si bravo ei. Eu spun ca multi astfel de “descurcareti” s-au descurcat si cu banii publici, si cu legea si cu justitia, au facut averi uriase, au trat tepe unor oameni nevinovati si acum sunt liberi…ba mai mult…vor recunoastere publica.
    Nu am nimic cu omul de afaceri Irina Schrotter, am ce am cu viclenia si falsitatea candidatului la primaria Iasi.

    Victor, ma intreaba unii amici de ce iti las comentariile stupide pe blog. Le las pentru ca este bine sa vada toata lumea cat poti si cum poti. Poti putin si prost.

    Pentru Popescu:
    Putin probabil sa am gandire de salariat la stat. Nu am lucrat nici macar o ora intr-o institutie bugetara. Pot doar sa-mi inchipui cum este sa ai programul amintit de tine. In general, ies din casa pe la 9 – 9.30 ai ma intors la ora 11 – 11.30 seara. Activitatea mi-o organizez, la randu-mi, tot pe proiecte si tot cu termene limita. Nu am spus niciodata ca Irina ar fi trebuit sa astepte luna de campanie electorala pentru ca sa-si faca promovare electorala. Nu am zis nimic impotriva faptului ca face conferinte de presa, ca merge si se intalneste cu oamenii din cartiere… faptul ca este foarte activa ma face s-o apreciez. Nu ma asteptam sa se implice asa de tare in lupta asta. Dar nu pot sa nu ma supar cand ne considera pe toti prosti. Galusca legata de brandul irina schrotter este greu de inghitit.

  5. pelecaci Says:

    March 6, 2008 at 11:32 pm

    va e frica de irinuca? pai sa va fie…
    ea merita sa fie primar. in primul rand e ieseanca 100%. in al doilea rand a facut scoala adevarata. a invatat la negruzzi iar apoi a terminat medicina, nu a tarait cu 5 precum acest *** pe nume nichita.
    acuzele pe care i le aduci tu sunt de 2 bani…. vezi doamne si-a inceput campania….
    popa si restul natangilor de la politehnica fac campanie pentru nichita non-stop si nu s-a mai plans nimeni de nimic…
    pentru iasi nu exista nici o speranta pentru ca domnii consilieri sunt jalnici intotdeauna

  6. Catalin IVAN Says:

    March 6, 2008 at 11:44 pm

    Se apropie campania… prin urmare se acutizeaza si lupta politica. Prin lupta politica unii inteleg limbaj cat mai murdar. Pacat…
    Am decis sa pun stelute in locul cuvintelor care nu fac cinste celor care scriu pe acest blog. Le multumesc tuturor celor care citesc si scriu comentarii si-i rog sa-mi inteleaga decizia. In campanie vom avea comentarii numai cu stelute… cred ca va fi amuzant.
    Am tot respectul pentru ce care au terminat Negruzzi… foarte multi prieteni au terminat acest liceu. Am cunoscut actuali elevi la Negruzzi si sunt realmente impresionanti.
    Calitatea consilierilor locali este cea care este… sunt de parere ca ar trebui mai multa atentie la alcatuirea listelor.
    Am inteles… vei vota cu Irina Schrotter. Felicitarile mele, insa te astept cu alte comentarii mai putin agresive.

  7. marius Says:

    March 7, 2008 at 1:14 am

    felicitari pentru constanta postarilor.

  8. andi Says:

    March 7, 2008 at 2:27 am

    Catalin te felicit pentru calmul de care dai dovada atunci cand raspunzi unor comentarii… sa le spunem doar comentarii.
    Eu nu cred ca as putea sa imi pastrez calmul.
    Sesizezi lucrurile foarte bine si le punctezi diplomat.
    Si culmea, nu sunt un fan PSD! :)

  9. popescu Says:

    March 7, 2008 at 2:36 am

    @catalin:
    cu afisele ai dreptate(pana la un punct).
    Irina a folosit o subtilitate ca sa faca campanie..sa fie vizibila…Primaria a folosit alta chichita sa ii scoata panourile… ea a semnalat asta.. a mai pus un element la situatia confruntationala cu nichita…daca ramane asa e ok…daca continua…va exagera si va pierde…pt tu si altii veti avea munitie sa o atacati pt o miscare gresita…
    sa vedem ce se va intampla… :)

  10. Portocala mecanica Says:

    March 7, 2008 at 7:02 am

    Lasa Cataline ca scoate maestrul Tompea caseta in care Irinuca il inseala pe Zombi cu doi negri ! Si tot atita chin ! Si daca mai amintim ca stat si la Tuhaus o ducem la 2 % !

  11. Adrian Vasile Says:

    March 7, 2008 at 8:30 am

    Asa se intampla cand nu se cunoaste legea si din prostie mai si trambiteaza persoana, se da si victima! Doamna Schroter daca va ajunge primar la Iasi pe cine va lua Consilier pe Catalin Botezatu? si pe Romanitza Iovan? eu sunt sigur ca iesenii sunt oameni cu scaun la cap… cred ca au nevoie de un primar nu de Fashion Tv! Administratia publica locala e treaba serioasa! Parerea mea…

  12. Catalin IVAN Says:

    March 7, 2008 at 9:37 am

    Multumiri lui Andi si Marius pentru aprecieri. Promit sa pastrez aceeasi nota a comentariilor, ca nota generala, si sa-mi mentin constanta postarilor.

    Pentru popescu:
    Cu siguranta ca o vor depuncta iesenii pentru faptul ca este intr-un permanent conflict cu primarul. Este bine sa spui ce nu s-a facut. Este chiar firesc intr-o campanie. Dar mai este o intrebare…mult mai importanta: Tu ce vei face? Am dubii ca Irina poate face ceva pentru ieseni in afara de tricouri si hanorace.

    Pentru portocala mecanica:
    Am auzit si eu ca exista poze si casete din perioada de glorie a irinucai. Nu le-am vazut si nici nu am curiozitatea asta. Sper insa sa nu fie folosite in campania electorala… nu au nicio legatura cu candidatura ei la primarie. In tinerete toti facem “nebunii” fara sa ne gandim ca ne vor costa mai tarziu.

    Pentru Adi:
    Foarte adevarat, administratia locala nu este Fashion TV. Am citit la tine pe blog articolul cu generatia OTV. Ai perfecta dreptate.

  13. Portocala mecanica Says:

    March 7, 2008 at 9:47 am

    DAR TREABA CU PUSCARIA TREBUIE PUSA PE TAPET ! ORICUM E JENANT PENTRU IASI CA DOMNUL PROFESOR CONCUREAZA CU O FOSTA BORDELISTA SI CU UN URMARIT DNA !

  14. Paul Says:

    March 7, 2008 at 9:59 am

    Multi “fani” are Irinuca… si pentru toti e ok ca “trece pe sub bariera”(bariera=lege)… Pentru mine NU… daca tot s-a bagat in joc… sa jucam fair-play…

  15. Catalin IVAN Says:

    March 7, 2008 at 10:13 am

    Pentru portocala mecanica:
    In prima faza nu am inteles cine este domn’ profesor. Chiar crezi ca va conta cand va merge prin cartier sa ceara voturile oamenilor ca este profesor, inginer, economist sau creator de moda? Te asigur ca nu… va conta persoana si felul in care reuseste sa comunice cu oamenii. Domn’ profesor la care faci referire are o mare problema aici.
    Legat de DNA… sa fim seriosi, nu cred ca exista o institutie mai jenanta in Romania. Cei de la DNA fac politica mai ceva decat un partid.

    Pentru paul:
    Nu numai ca s-a bagat in joc si joaca fair-play. Discursul sau este de lupta impotriva mincinosilor si a celor care incalca legea in timp ce campania sa se bazeaza tocmai pe minciuna si incalcarea legii. Din nou ajungem la o vorba din popor: “Hotul striga hotii!”

  16. by the way... Says:

    March 7, 2008 at 12:33 pm

    cand incepi sa faci politica nu mai esti ceva/cineva …
    ca sa fi cineva trebuie sa ai vise, suferinte, colana vertebrala, decenta si lista poate continua la infinit …
    ma intreb unde ati pierdut/uitat toate astea …
    sau nu le-ati avut niciodata ?

  17. phuongnana Says:

    March 7, 2008 at 12:42 pm

    You can visit, we are going concern now. But today we have generated
    a more pro top blogs daily report
    . Now I’ve just posted the newest report , see and reply me some comments. Thanks.

  18. diana Says:

    March 7, 2008 at 1:12 pm

    catalin, nu ai inteles cine e domn’profesor, dar ai inteles cine e urmaritul DNA? :)

  19. MIG Says:

    March 7, 2008 at 1:46 pm

    “Promovarea” brandului Schrotter suna cam asa daca nu ma insel…”irina schrotter, fii inspirat in 2008″. Pai cum se face ca exact in 2008 este necesar ca Iasul sa aiba nevoie de “toale schrotter”? Mai lipsea sa puna si 1 iunie…Aici iti dau dreptate!

    PS>dovada>

    http://bp3.blogger.com/_2NDu_QilHXs/R7G2j8LZRuI/AAAAAAAAADw/Box_8jFwRCw/s1600-h/panou+IS+in+fata+la+Casa+de+cultura+01+fgv.JPG

  20. popescu Says:

    March 7, 2008 at 3:26 pm

    da,nene, dar PSD, PDL, PNL etc apar zilnic la TV pe toate canalele si isi fac cunoscuta oferta, isi proiecteaza imaginea pe toate canalele si, formal, nu e campanie electorala….dar tot promovare e…
    ce ai vrea? sa astepte IS pana la 1 Mai cand incepe campania sa iasa si ea cu afise? guvernu poate sa reduca perioada de campanie la 30 de ore daca vrea…atunci ce facem? o zi de campanie ca in rusia?
    cine e pe piata…sa ramana…cine vrea sa intre…sa nu o poata face…si ii bagam reguli si restrictii de campanie…sa ramana cum a fost : PSD, PDL si PNL din oficiu…

  21. Catalin IVAN Says:

    March 7, 2008 at 8:10 pm

    Pentru by the way…:
    Unii politicieni devin cu timpul simple imagini. Multi dintre ei uita sa mai fie naturali, uita sa mai fie oameni. Ai vazut poza Irinei de pe afisele cu pricina? Aproape ca nu are nici o legatura cu realitatea. Traiasca photo shop-ul si coreldraw-ul.

    Pentru Diana:
    Daca nu esti urmarit de DNA, fie esti in gratiile lui Basescu, fie reprezinti o voce care-l deranjeaza pe acesta. Pana la urma cei care nu au dosar la DNA nu sunt in elita politicii romanesti. Pana aici s-a ajuns…

    Pentru MIG:
    Pana anul asta nu o vedeai pe Irinapentruiasi in Iasi decat la festivalul modei. Ma bucura ca si-a descoperit dragostea pentru oras si sper sa nu-i treaca dupa alegerile din vara.

    Pentru popescu:
    Mi-ai dat dreptate ceva mai sus, asa ca nu voi reveni la discutia anterioara. Doar ca o completare… irina nu-i un partid.

  22. dadatroll Says:

    March 7, 2008 at 8:24 pm

    Eu am o alta intrebare pentru Irina: cine dracul e Irina?

  23. Catalin IVAN Says:

    March 7, 2008 at 8:35 pm

    Cum cine este Irina?… irinapentruiasi… tot nu o localizezi?… Irina Schrotter…modista… Nimic? Inseamna ca tu ai o problema… pe Irina o stiu si o iubesc toti iesenii…pentru ca EA este SALVAREA.

  24. sfinx667 Says:

    March 7, 2008 at 8:35 pm

    ca sa observi ca sunt obiectiva, iar ma “bag in seama ” pe aci… cand ai dreptate ai, are ceva studii si eperienta doamna Schrotter in administratia publica???… si aici ii dau mare dreptate si domnului Adrian Vasile. este o treaba care , da, ar trebui luata si indeplinita la modul cel mai serios..
    zic cu toata sinceritatea, sunt oameni pe care-i apreciez : pe Irina Loghin ca interpreata, artista, pe Vadim Tudor pt bogatia de cunostinte in domeniul istoric, pe Adrian Paunescu pt poesiile lui absolut minunate, si, exemple multe ar fii, ca politicieni insa…sa ma ierte bunul Dumnezeu, sa renunte, ca se fac de ras si ne duc spre plans!
    despre doamna Schrotter, nu as folosii cuvantul politician.. de unde si pana unde asocierea…adica daca eu maine ma inscriu la un partid, din membru devin politician, sau numai daca ” ma ajuta ” cifra de afaceri…
    cat despre faptul ca este 100% ieseanca, nu vreau sa generalizez, dar ase ma furnica niste vorbe de duh, insa ma abtin din bun simt pt iesencele de isprava…pelecaci daca taceai nu incitai portocala mecanica, si, se pare ca exista oarece foc de unde fumul care se strecoara si se simte izul duhorii…
    nu-ti dau dreptate Cataline la chestiunea ” micilor nebunii din trecut “, daca nu sunt exemplu de moralitate, ce naiba sa caut pe un asemenea post, aici e vb nu de un cetatean ci, de o functie care implica responsabilitati si multe altele care, zau nu merg coafate si cosmetizate..
    respecte,
    SIBILLA

  25. Catalin IVAN Says:

    March 7, 2008 at 8:42 pm

    Sibilla, prin “micile nebunii” chiar am vrut sa spun “micile nebunii”. Ai dreptate cand spui ca persoanele publice devin, fara voia lor, modele pentru societate. Aparand foarte des in spatiul public, devin sabloane de succes pentru tinerii care-si cauta un drum in viata. In afaceri cred ca Irina este un model. In administatie este mai mult decat virgina… ceea ce nu este indicat pentru o functie cu atata raspundere.

  26. bog306 Says:

    March 7, 2008 at 8:56 pm

    Frumos….politica ..Iasi …sezi la blogroll

  27. sfinx667 Says:

    March 7, 2008 at 9:08 pm

    nnntzzz…mai bog306, nu vreau si nu pot sa sed..iti promit solemn sa fiu numai pe faza, nu te pune cu sarboaicele ca e jele…dar ai glumit, nu-i asa????
    eu insa vb la modul f f f serios, ciuti tu in banca ta si nu te da la sfinx, mai cu seama ca eu te-am respectat pana acum si pe tine si opiniile tale…ai resuit sa ma surprinzi…neplacut, pacat si, nu pentru mine…cer scuze Cataline, dar, mi-e tare drag tinarul asta si vreau sa-l motivez sa se mobilizeze in directiile potrivite, sa nu greseasca si el…
    respecte,
    SIBILLA

  28. popescu Says:

    March 7, 2008 at 10:17 pm

    @catalin:
    da, Irina nu e un partid…dar asta nu inseamna ca partidele tre’ sa aiba mai multe drepturi decat candidatii independenti…
    la functiile publice candideaza oameni..sustinuti sau nu de partide…alegerea in functia publica e relatia alesului, omului respectiv, cu oamenii care voteaza… ca in spatele lui e un partid…ar trebui sa fie secundar…partidele ar trebui sa fie doar instrumente, nu scopuri in sine…
    in Romania partidele importante au pus praguri, liste, criterii care de fapt, comercial vorbind, sunt bariere impotriva intrarii pe piata a unor jucatori noi…
    Tokes a avut noroc de sistemul de la europarlamentare….daca ar candida la Parlamentul Romaniei in sistemul actual nu ar avea nici o sansa…ar intra in parlament aia cu voturi mai putine ca el, de la partide, dar nu si el…
    daca un candidat intr-un colegiu uninominal nu ia 50%,dar ia 47% si e primul..nu intra…dar intra urmatorul clasat de la un partid care poate a luat 15%,,,traiasca partidul, traiasca lista… traiasca alde Sebastia Bodu al 13 lea pe lista la PD…
    IS nu e partid…nici eu nu sunt partid,,,si banuiesc ca nici tu…
    acu 20 de ani era treaba cu Partidul…suprastructura care cuprindea si controla tot…si de fapt erau cativa smecheri din Primaverii care calareau o tara..si acu e la fel…aceleasi figuri…spre exemplu la PSD: iliescu, nastase, vacaroiu, hrebenciuc…
    partidul PSD cu sute de mii de membrii, te-ai gandit vreodata…sa fie aleasa conducerea in mod democratic de toti membrii…ca in State unde fiecare candidat al partidului de la deputati,primari la presedinte e ales prin votul tuturor membrilor….Cati din cei care au avut functii sau au pierdut…mai revin in prin plan acolo? La PSD e un grup de cateva sute care controleaza toata decizia….la varf sunt 20-30 si cam asta e toata democratia…la PDL si PNL e la fel…
    Partidul…

  29. Catalin IVAN Says:

    March 7, 2008 at 11:42 pm

    Pentru bog306:
    Un sfat… nu te pune cu sarboaicele care mai au si sange oltenesc pe deasupra. Este foarte riscant!

    Pentru Sibilla:
    Mult succes in motivarea lui bog306!

    Pentru popescu:
    Ti-am citit cu multa rabdare sustinerea pentru IS (intre noi fie vorba…suna penibil IS, mai bine-i spui pe nume). Am tras concluzia ca ti-ar conveni sa nu mai existe partide politice. Daca mi-ai fi spus ca partidele din Romania mai au pana sa devine ceea ce ne dorim cu totii, as fi fost de acord cu tine. Insa nu pot sa fiu de acord cu tine cand critici toate partidele si faci statuie unei persoane care se pricepe la multe altele in afara de politica si administratie, dar vrea sa faca politica si sa conduca o administratie locala. Geniu sa fie IS a ta si tot i-ar fi fost cumplit de greu.

  30. popescu Says:

    March 8, 2008 at 9:13 am

    “Daca mi-ai fi spus ca partidele din Romania mai au pana sa devine ceea ce ne dorim cu totii, as fi fost de acord cu tine.”….exact asta am spus..nu am spus ca partidele trebuie desfiintate. Folosesti aceasi logica ca nastase care-l acuza pe basescu ca vrea sa desfiinteze partidele(bine ca nastase nu l-a acuzat pe ceausescu ca e tiran sau pe socrul sau ca e un om cheie al dictaturii…)
    Nu ma ocup cu zidit statui…in ultimul comentariu nici nu m-am referit la Irina Schrotter, ci la situatia generala…
    Chiar nu cred ca exista democratie interna in partide. Cate voturi a luat Nichita in PSD ca sa fie candidat la primarie? Cate a luat Oprea la PDL?
    Hotararile se iau de o mana de oameni…aceiasi…
    ca sa fii candidatul unui partid, nu tre sa strangi voturi…tre sa faci jocuri de culise….daca nevasta sefului filialei vrea sa candideze ea…te-ai ars…sau poate are un frate…sau un fiu, o fiica(putem nominaliza din PSD, stii bine…)
    Mie nu mi se pare o chestie de tolerat…

  31. dadatroll Says:

    March 8, 2008 at 5:03 pm

    Mda, am crezut ca Iliescu e SALVAREA. Sau Ceausescu, daca nul omorau astia alde Iliescu.

  32. Catalin IVAN Says:

    March 9, 2008 at 12:01 am

    In principiu, candidatul se stabileste in urma unor sondaje. Se fac masuratori sociologice si cel care are cele mai mari sanse este sustinut de partid. Asa au facut si cei de la PDL, si Oprea cu Carlan aveau cele mai mari sanse, asa am facut si noi si Nichita este singurul cu sanse reale.

    Pentru dadatroll:
    Salvarea s-a numit Ceausescu, apoi Iliescu, Constantinescu, Iliescu si apoi Basescu…..acum, pentru ieseni, se numeste Irina Schrotter, IS cum ii spun sustinatorii. Sa fim seriosi…

  33. popescu Says:

    March 9, 2008 at 2:52 pm

    @catalin:
    aici e o chestie de principiu: In State candidatul Partidului in alegeri e ales de toti membrii de partid. In Romania, e ales in functie de ce raspund 1000 de cetateni(reprezentativi) si de ce certifica cativa din conducerea partidului.
    In cazul American ai parte de un grad ridicat de democratie…si cam atat…
    Tarile cu cel mai mare grad de democratie directa: SUA si Elvetia…ce coincidenta…ca ele sunt si in fruntea topurilor cand vine vorba de prosperitate, putere economica, nivel de trai…

  34. Catalin IVAN Says:

    March 9, 2008 at 5:05 pm

    Nu sunt de acord ca nivelul de trai al elvetienilor si americanilor se trage din modelul de democratie. Si nici nu vreau sa intru in polemici legate de diferenta dintre modele si care dintre ele este mai bun. Cert este ca irinuca pe care o aperi cu mult aplomb, chiar daca ar castiga primaria, ceea ce este imposibil, tot nu ar putea face absolut nimic. Plecand de la premisa ca are un program pentru ieseni, lucru de care ma indoiesc foarte tare, nu si l-ar putea pune in aplicare pentru ca ar fi sclava partidelor politice care vor detine voturile in consiliu.
    Prin urmare, irina nu este nici pe departe o alternativa viabila pentru ieseni.

  35. popescu Says:

    March 9, 2008 at 10:02 pm

    @catalin: in ultimele comentarii, eu n-am scris nimic de Irina S., vad ca tu tot o bagi in seama…
    nu exista pe lumea asta tari bogate(adica cu cetateni bogati) care sa nu fie democratii…exista democratii care sunt sarace…in tarile alea democratia functioneaza mai greu…
    o tara bogata, de oameni prosperi, de agenti liberi care vor ca ei sa ia decizia…va fi o tara democratica…pt ca cetatenii au standarde ridicate de viata, educatie, asteptari si nu vor accepta non-democratia…daca vor accepta..tara se duce dracului…
    prosperitatea si democratia adevarata merg mana in mana..

Lasati un comentariu


 

orizontal line