Un demers penibil si lipsit de profesionalism

Accept provocarea lui Mihnea si intru pe blogul altui Mihnea, Georgescu de asta data, coleg de partid in sectorul 6, Bucuresti. Cel din urma lanseaza un concurs prin care cauta “lozinci percutante” pentru sustinerea lui Adrian Nastase in campaniile electorale viitoare.

Mi se pare un demers lipsit de profesionalism, jenant si menit esecului inca din start. Pe de o parte sunt convins ca nu i-a cerut nimeni sa faca un asemenea concurs, pe de alta parte ma socheaza cata energie folosesc unii doar pentru a se face utili in fata sefilor. Cred ca esti util sefilor in momentul in care esti util organizatiei din care faci parte. Esti util organizatiei in momentul in care, ca om politic, aduci voturi.

Repet, mi se pare un demers penibil si lipsit de profesionalism.

Tags: ,

Nu exista raspunsuri la “Un demers penibil si lipsit de profesionalism”

  1. Mihnea Georgescu Says:

    March 5, 2008 at 10:29 am

    Înseamnă că eşti lipsit de spirit. Eşti bine îndoctrinat.

  2. Mihnea Georgescu Says:

    March 5, 2008 at 10:31 am

    Lasă-ne pe noi ăştia din Bucureşti să facem politică. Îţi transmit ce i-am transmis lui Ciubotaru ot Moineşti. NE SUTOR ULTRA CREPIDAM!

  3. Mihnea Georgescu Says:

    March 5, 2008 at 10:32 am

    Şi vezi că se zice “profesionalism”, nu “profesionism.”

  4. Catalin IVAN Says:

    March 5, 2008 at 10:32 am

    Ai dreptate Mihnea, sunt indoctrinat in masura in care asta inseamna sa cunosc doctrina si sa actionez in consecinta. Data viitoare apeleaza la sociologi, specialisti in marketing, si nu numai marketing politic, si te asigur ca vei gasi si lozinci percutante si vei putea testa si reactia oamenilor la auzul lor. Cred ca o campanie electorala in anul 2008 trebuie facuta profesionist.

  5. Mihnea Georgescu Says:

    March 5, 2008 at 10:33 am

    Of. Ai dreptate. Mare politian eşti… Vezi, eu sunt mai fraged… abia am intrat în PSD de 10 zile.
    Dar intenţiile mele sunt bune şi entuziaste…

  6. Mihnea Georgescu Says:

    March 5, 2008 at 10:33 am

    *politician

  7. Catalin IVAN Says:

    March 5, 2008 at 10:37 am

    Suntem 1 la 1 la greseli. Eu am jumatate din vechimea ta in politica. Asta nu inseamna ca vad gresit lucrurile. Este un sfat pe care poti sa-l iei in calcul….sa nu.
    Legat de organizarea unor concursuri pe oricare alte teme si iesirea la masa a liderilor de partid cu castigatorii concursurilor, nu mi se pare o idee rea. Am mai “umaniza” putin ideea de lider politic in Romania.

  8. Mihnea Georgescu Says:

    March 5, 2008 at 10:37 am

    În altă ordine de idei, nu crezi că “specialiştii” cu doctorate în rahat – PR în USA şi pe aiurea l-au dus de râpă pe Năstase în 2004? Avem nevoie de un suflu nou, de oameni care să cunoască problemele reale. Nu de izmeneli occidentale. Nu te lua după Mihnea Digitalu’ care are studii în America, unde a făcut liceul şi facultatea. El nu ştie ce înseamnă foamea şi frigul. În Bucureşti stă pe lângă Arcul de Triumf, în cel mai select cartier. Eu îmi pun problema cine îl plăteşte?

  9. Catalin IVAN Says:

    March 5, 2008 at 10:42 am

    Mihnea, sa ai carte nu inseamna ca ai un handicap fata de cei fara scoala. Doctoratele facute prin SUA, Marea Britanie sau oricare alta tara civilizata sunt un punct in plus. Nu ma intereseaza cine il plateste si unde sta. Are pareri pertinente iar pentru mine asta este suficient. Nu ne cunoastem personal. In alta ordine de idei, sunt de acord ca teoria trebuie insotita de experienta practica.

  10. Mihnea Georgescu Says:

    March 5, 2008 at 10:44 am

    Mda. Mai cercetează blogul lui. Vei vedea că este şi un inamic al lui Iliescu. Şi eu am şcoli. Citeşte la Despre mine. Sunt doctorand în filosofie, dar aici în Bucureşti, că nu am avut relaţii peste Ocean.

  11. Catalin IVAN Says:

    March 5, 2008 at 10:47 am

    Aici ne potrivim. Si eu fac doctoratul in tara pentru ca politica si celelalte treburi m-au tinut in tara. Mi-as fi dorit sa studiez in strainatate…poate doar si pentru a acumula mai multa experienta si a vedea cum functioneaza alte sisteme la ele acasa. Mihnea, ca sa nu ne indepartam de subiect, cred ca a fost nefericit aleasa tema concursului. In rest, cred ca este o idee foarte buna.

  12. Mihnea Georgescu Says:

    March 5, 2008 at 10:50 am

    Bine, bine.
    Hai să ne blogrolluim, tot suntem colegi de partid. Mihnea Digitalu’ face şi lucruri bune – genul ăsta de lipeli sunt binevenite.

  13. Catalin IVAN Says:

    March 5, 2008 at 10:52 am

    De acord. Ma bucur ca ne-am inteles intr-un final.

  14. Mihnea Georgescu Says:

    March 5, 2008 at 10:53 am

    Sigur. Mulţumesc.

  15. Sfârşitul nu-i aici! « Mihnea Georgescu Says:

    March 5, 2008 at 11:04 am

    [...] în BlogRoll a unui camarad, ăăă, tovarăş de luptă de la Iaşi, Cătălin Ivan. După ce ne-am împuns puţin, am ajuns la concluzia că unitatea doctrinară este mai importantă decât unele diferende. Vă [...]

  16. mihnea Says:

    March 5, 2008 at 1:51 pm

    vedeti ma cum v-am gasit pe amandoi? :)

  17. Nelu B. Says:

    March 5, 2008 at 3:25 pm

    AM AJUNS LA CONCLUZIA CA MIHNEA GEORGESCU SUFERA DE “Narcissistic personality disorder”

    Va rog sa ma credeti ca nu glumesc, nu fac ironii, nu imi bat joc. In acord cu pagina de internet:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Narcissistic_personality_disorder
    simptomele afectiunii “Narcissistic personality” i se potrivesc foarte bine lui Georgescu.

    Narcissistic personality disorder characteristics

    1. use of others to reach goals
    2. grandiose sense of self-importance
    3. unreasonable expectations of favorable treatment
    4. preocupation for success, power, brillance
    5. believes that he or she is “special”
    6. requires excessive admiration
    7. sense of entitlement
    8. interpersonally exploitative
    9. lacks empathy
    10. is often envious of others or believes others are envious of him or her
    11. arrogant behaviors or attitudes

  18. Mordechai Says:

    March 5, 2008 at 4:22 pm

    Bravo Minea digitalu’! Baga de o agentie matrimo-electorala. Acum ca v-ati inteles, urmeaza cantecele de tabara si tinutul de manute? :) ))
    Mihnea, lasa naibii lozincile. Catalin chiar are dreptate.

  19. Catalin IVAN Says:

    March 5, 2008 at 6:12 pm

    Pentru Mihnea digitalu’:
    Ai lansat o tema care, dupa ceva scantei, a produs o dezbatere cu un final fericit.

    Pentru Nelu B:
    Nu te contrazic dar nici nu-ti dau dreptate. Am avut onoarea sa-l cunosc pe Mihnea astazi. Poate tu-l stii mai bine. Daca da, de ce nu-i spui direct lui?

    Pentru Mordechai:
    Multumesc!

  20. Lila Says:

    March 5, 2008 at 7:40 pm

    Voi va uitati ma in oglinda sa vedeti cat sunteti de penibili?

  21. Catalin IVAN Says:

    March 5, 2008 at 10:07 pm

    Probabil ca am fost un pic penibili… conteaza mai mult ca am ajuns la un consens si am facut schimb de link-uri. Mai mult, Mihnea mi-a facut o dedicatie pe blogul lui. Si mai mult decat atat, melodia “Sfarsitul nu-i aici” a celor de la Pasarea Colibri este preferata mea.

  22. Ionescul Says:

    March 6, 2008 at 1:38 am

    Oamenii politici sunt tare ciudati. Dar mai ciudati decat ei sunt oamenii politici mici.

  23. sfinx667 Says:

    March 6, 2008 at 2:41 am

    se zice ca ” primavara ies regii la razboi “…precum observati, regii, nu berbecii… si iaca asa iar scriu eu : ” Doamne, da Doamne belaginele romanului inapoi…”
    ma ” uit ” la voi cu mila… si, fara suparare, dar mi-e sila..de politica infantila, pai, nu-i mai bine sa raman eu la poesie, decat sa ma aliniez spiritului de turma, asa au ajuns ” vajnicile ” partide turme, fara baci…si va mai tzaparatzi si neste ” amazoane “, asta ca sa scuipati si in matriarhat…pfff…noroc cu de-astea muritoare de rand si apolitice ca mine…vedeti voi, eu nu confund caii cu armasarii, si bine fac…
    m-ati intristat, putin va pasa voua de biata tarisoara, numai pofta de ciolan primeaza la voi…
    sa va fie rushine si voua si celor ca voi dar cu alte straie, aia din ” vaporash”…tot o apa si-un pamant, pe cuvant!
    SIBILLA

  24. dadatroll Says:

    March 6, 2008 at 4:43 am

    Deci nam inteles daca ti se pare un demers lipsit de profesionalism.

  25. Catalin IVAN Says:

    March 6, 2008 at 8:38 am

    Pentru Ionescul:
    Ciudata este politica in general. Iar oamenii politici nu se nasc mari… prin urmare, este nevoie de putina clementa din partea unor critici avizati.

    Pentru sfinx667:
    Ca veni vorba de turma, de cai si de armasari… citindu-ti comentariul, am avut sentimentul ca tu mergi cu turma. De ce spun asta? In ultimul timp da bine sa fii intelectual si sa injuri clasa politica. Nu spun ca nu ai de ce sa-i injuri pe politicieni. Spun doar ca de la intelectuali pretentiile ar trebui sa fie mai mari. Ma asteptam la o opinie mai profunda, mai constructiva. Este pacat… din interventia ta nu am ramas decat cu faptul ca stii sa jignesti. Sunt convins ca poti mai mult.

  26. Catalin IVAN Says:

    March 6, 2008 at 8:40 am

    Pentru dadatroll:
    Nici eu nu am inteles…

  27. gigi capsunaru Says:

    March 6, 2008 at 11:19 am

    Sa fii patetic ,poate fi de inteles dar in acelasi timp si stupid ?Asta-i prea mult

  28. Catalin IVAN Says:

    March 6, 2008 at 12:48 pm

    In primul rand, bine ai venit printre blogari. Spor la scris si sa stii ca eu am rabdare sa te acomodezi cu calculatorul. Legat de articolul lui Mihnea, cred ca sunt te prisos cuvintele… se vede din comentariile pe care le are pe propriul blog cat de nefericita a fost ideea. Alte articole de pe blogul lui imi plac. Ii doresc articole cat mai inspirate. Iar tie o adaptare cat mai usoara si spor la scris.

  29. waszlaw Says:

    March 6, 2008 at 9:13 pm

    catalin, mihnea, ce Dumnezeu aveti? nu ar trebui sa avem acelasi scop(e bine ca in final lumea se mai si intelege)… in rest e bine ca suntem – ar fi cel mai bine insa ca macar pe blogosfera sa gasim o viziune unitara

  30. Catalin IVAN Says:

    March 6, 2008 at 9:18 pm

    Waszlaw. viziunea unitara vine in urma confruntarilor de idei. Am dezbatut, am combatut, am ajuns la un consens si acum ne intelegem bine.

  31. waszlaw Says:

    March 6, 2008 at 9:27 pm

    pai hai sa ne certam… :)

  32. sfinx667 Says:

    March 6, 2008 at 9:55 pm

    waszlaw…el nu se cearta cu Mihnea..sunt cubici si se cearta cu noi…doar ca domnul Catalin Ivan este intuitiv si convins ca eu pot mai mult… ce nu inteleg eu e, cum poate sa-l tina pe Mihnea aproape de imaginea sa :) )))
    imi fac turma cu waszlaw si dadatroll si Ionescul si gigi capsunarul… si ne certam..:))…adica noi cu ei..ei sunt la un consens..sau ei cu noi…aham…ei cu noi muritorii ( eu la cratita..:P )
    nimic nu ai inteles domnule din ce am zis mai sus..ori, ai inteles tot si doare si atunci ti-ai demonstrat barbatia…zic direct si pe limba romana, de ce nu e dat afara Mihnea din partidul vostru…ca e de pomana si de tot circul???
    cu respect, ma pregatesc…
    SIBILLA

  33. Catalin IVAN Says:

    March 6, 2008 at 11:25 pm

    In primul rand, nu consider confruntarea de idei ca fiind o cearta. Am exagerat putin cand am citit articolul lui Mihnea Georgescu si poate ca am folosit un limbaj mai dur. Pentru ce sa-l dam afara pe Mihnea? Sincer sa fiu, nu-i cunosc activitatea politica, dar faptul ca a avut o idee nefericita mi se pare putin. Sunt altii grei care fac rau propriului partid si raman in functii inalte… ba chiar sunt promovati.
    Ce sa mai spun de cei care nu fac nimic si sunt foarte apreciati….Banuiesc ca sunt cei mai buni cei care nu gresesc. Cei care nu fac nimic sunt cei care nu au cum sa greseasca… prin urmare, logic ar fi sa nu faci nimic pentru a fi cel mai bun si cel mai apreciat.

  34. sfinx667 Says:

    March 7, 2008 at 3:22 am

    uite ca se poate si cu ton blajin, avem opinii diferite da…dar se poate purta o discutie contradictorie si sa speram si constructiva :)
    ideea e ca sunt multi din cei care fac ceva, dar nu-si trimbiteaza faptele sau meritele, mai sunt si din cei care ar face ceva dar nu au mijloacele necesare, si poate ca sunt exemplu de moralitate si curaj si intelepciune pentru noi, dar, nu au un comp sau sansa de a iesii din multimea unde sunt ingramaditi cu sau fara de voie…
    zicea Maica Theresa o vb mare : ” daca judeci oamenii nu ai timp sa-i iubesti “, valabila si pt mine, recunosc…
    Mihnea, si am observat si la tine dar in doza mult mai mica, are pretentia de a fii atotstiutor, stapanul adevarului absolut, si se erijeaza in purtator de cuvant fara sa i se ceara asta…trebuie temperat…si da, ai drepate sunt multi altii care chiar trebuie trimisi la nani ( cer scuze pt expresiile care te “mangaie pe tine” … :P
    si da, eu iubesc poesia si muntii si zambetul copiilor…de ce intru in discutii de genul asta..poate ca din dorinta de a face si eu ceva, fiecare dupa putinta, nu vreau sa jignesc, doar sa zic ce am a zice, si folosesc si cate un “plici verbal ” ca sa trezesc din visare sau sa temperez cate un oportunist, ce sa fac no…corcitura de oltean si sarb, temperamentul bata-l buba, in rest pasnica, nu ca m-as explica..dar sa nu va vina ideea ca oi fii vre-un pui de partizan ( Arkan ) care vre musai sange, eu vreau sa fie respectata tara mea si bunul simt al oamenilor, sa nu fim tratati de idioti, acum e clar???
    si consider ca daca avem blog si are si “rubrica ” comenturi..apoi nu e pt cei care perie si inalta ode si imnuri, ci pt comenturi ( promit sa fiu mai “scurta ” , de maine:)
    respecte domnule,
    SIBILLA

  35. Catalin IVAN Says:

    March 7, 2008 at 8:55 am

    Sfinx 667, daca tu esti combinatie de oltean cu sarb, ceea ce suna foarte “exploziv”, eu sunt combinatie de ardelean cu moldovean. Vreau sa cred ca sunt echilibrat si asezat ca un ardelean dar am cateva viteze in plus.
    Dupa cum ai vazut, nu ma deranjeaza “comenturile” critice. Imi plac insa cele constructive, asa cum este ultimul scris de tine. In rest, iti multumesc pentru comentarii si sper sa dezbatem impreuna cat mai multe teme.

Lasati un comentariu


 

orizontal line