Presupusa dezertare a lui Ionel Agrigoroaei

Unii se considerau apropiati ai lui Ionel, altii, dimpotriva, considerau ca nu se intelegeau foarte bine cu Ionel. Fara sa se implice in gasti si gascute, ceea ce este greu de conceput pentru unii din partid, Ionel este unul dintre putinii care, indiferent de cine a fost la conducerea organizatiei PSD, si-a facut la fel de bine treaba. Stiam ca cei de la PD, si apoi PDL, ne curteaza cei mai buni oameni, in parte pentru ca nu au oameni care sa stie ce inseamna munca de partid, in parte pentru ca este mult mai simplu sa iei oameni care controleaza foarte bine zone din judet.

Am citit pe blogul lui Stefan Susai, apoi am citit si pe newsiasi, insa, stiindu-l foarte bine pe Ionel, nu cred nici macar un cuvant. Nimeni nu este perfect, fiecare are calitati si defecte, insa eu stiu ca Ionel Agrigoroaei nu este un dezertor si nici un traseist politic.

Bazandu-ma pe faptul ca sursele lui Stefan nu de putine ori au dat rateuri, sper si de data asta ca informatia este eronata.

Completare:

Am aflat astazi ca stirea privind demisia lui Ionel este reala. Regret plecarea lui la PDL. Ii urez mult succes in tot ceea ce-si doreste si-l asigur de sprijinul meu pe toate planurile, mai putin cel politic.

Tags: , ,

Nu exista raspunsuri la “Presupusa dezertare a lui Ionel Agrigoroaei”

  1. Bogdan Baghiu Says:

    February 19, 2008 at 5:23 am

    Cataline in primul te felicit ca am redevenit din nou colegi, acum de publicatie. Iar in alta ordine de idei sa stii ca de oameni ca Agrigoroaei nu are nevoie partidul meu ! Eu voi bate cu pumnul in masa sa nu fie primit ! Un om care si-a tradat prietenul de o viata pentru o bucata de pamint, nu merita.. ! Ca sa nu-ti spun ca inainte de Anul Nou eram in Carrefour si a venit la mine si mi-a strins mina spunindu-mi ca-i place teribil cum dau in Gigi in Evenimentul Zilei ! Vorba aia populara: Ionel, Ionelule / Nu mai trada baiatule !

  2. ionut Says:

    February 19, 2008 at 8:53 am

    Nu stiu daca a tradat sau nu dar a fost impotriva ta intr-un anumit moment. Asa ca nu stiu care situatie e mai buna pentru tine?

  3. garzanti Says:

    February 19, 2008 at 9:04 am

    @Bogdan Baghiu

    Nu il cunosc personal ca sa imi fac o opinie totalmente corecta despre el, dar in general i-am urmarit activitatea corecta si mi s-au parut de bun simt toate comentariile facute de el, si in general e in tema pe subiectul lui industrie si in special IMM-uri, dincolo de tradari si gasti, cred ca cel putin din exterior e un asset bun pt orice partid.

    Si Bogdane incearca sa intelegi ca politica nu se mai faci ca in anii ’20-’30 venea unul care era mai tare si incepea sa tipe sau sa aiba un limbaj virulent, lumea s-a mai cizelat nu mai este chiar o masa de prosti care au nevoie de un cioban si sincer chiar daca ai niste opinii bune daca nu stii sa vb or sa te desconsidere. Nu te cunosc si nu am nimic cu tine, iti spun doar ce am obs de pe margine in legatura cu tine, mult success.

  4. Catalin IVAN Says:

    February 19, 2008 at 9:29 am

    Pentru Bogdan:
    In legatura cu intalnirea din Carrefour, s-ar putea sa fi fost o ironie fina din partea lui Ionel. Sper sa nu fie cazul sa bati cu pumnul in masa si sa ramana in PSD.

    Pentru Ionut:
    Stiu ca au fost momente in care nu am gandit la fel si nu am actionat in acelasi sens…pana la urma asta insemna democratia. Asta nu insemna ca nu sunt oameni ale caror merite trebuiesc recunoscute chiar daca nu sunt de partea ta.

    Pentru Garzanti:
    In sfarsit suntem de acord… total de acord cu cei ai scris despre Ionel.

  5. garzanti Says:

    February 19, 2008 at 9:37 am

    @Catalin

    Pentru ca asta este adevarul.

  6. Bogdan Baghiu Says:

    February 19, 2008 at 9:55 am

    Cataline, nu uita doar ca cine a tradat o data va trada usor si a doua oara ! Eu pot sa spun ca desi sint la al 4 lea partid, niciodata nu am plecat de undeva prin tradare, ci am fost dat afara de tradatori ! Ma intreb retoric: Cum pot unii sa vina in “casa straina” si apoi sa-i dea afara pe cei care au construit casa ?

  7. ziarist Says:

    February 19, 2008 at 11:26 am

    E oficial Cataline! Si nu pe surse….

  8. garzanti Says:

    February 19, 2008 at 12:12 pm

    Ati pierdut un asset bun, atunci… asta e.

  9. Catalin IVAN Says:

    February 19, 2008 at 5:44 pm

    Bogdane, este bine sa te opresti la un moment dat. Tradatori sunt in fiecare partid. Deci, fie te lasi de politica, fie accepti partidele asa cum sunt si iti croiesti propriul drum in unul dintre ele.

    Pentru ziarist:
    Stiu ca este oficial si as fi preferat sa nu fie. Asta-i viata…mergem inainte.

    Garzanti:
    Ai dreptate din nou…din pacate.

  10. stefan susai (culita) Says:

    February 19, 2008 at 6:33 pm

    ar trebui sa refaci teztul. ti-am spus ca stiu mai bine ce este in psd. mai bine decit stii tu. vrei sa punem pariu ca ti se pregateste ceva?

  11. Catalin IVAN Says:

    February 19, 2008 at 6:47 pm

    Stefan, in general ai avut informatii pe jumatate adevarate. Ti-am spus ca cei care iti dau informatiile nu sunt persoane de calitate. Acum ai avut dreptate. Fiind plecat la Hunedoara nu am fost la curent cu ceea ce s-a intamplat vineri la BPJ. Faptul ca mi se pregateste ceva nu ma sperie…este normal ca unii sa nu vada mai importanta lupta cu adversarul politic si sa caute sa-i sape pe cei din acelasi partid. Problema lor este ca eu nu renunt la fel de usor ca Ionel. Nu prea au ce sa-mi faca pentru ca nu am o miza imediata…nu urmaresc o anumita functie nici anul asta si nici anul urmator…ceea ce construiesc este pe termen mediu si lung. Aici ii pun in incurcatura pentru ca nu inteleg conceptul. Ca sa vezi ca sunt informat…as putea sa-ti dau o lista, atat cu cei care-ti dau informatii din sedintele PSD, cat si cu cei care se ocupa de soarta mea.
    Oricum, faptul ca incerci sa afli informatii in exclusivitate din interior, din punctul tau de vedere, este ok…sunt deranjat ca sunt colegi de partid care te ajuta.

  12. Florin Ghetau Says:

    February 19, 2008 at 8:32 pm

    Cataline, esti printre putinii din PSD care inteleg ce inseamna comunicarea, dar tot tu iei castanele.
    Nu stiu cata dreptate are Stefan (desi in ultima perioada a dat informatii super-corecte), insa si eu am informatii ca in PSD Iasi nu s-au linistit apele. Ba dimpotriva!

  13. Catalin IVAN Says:

    February 19, 2008 at 9:56 pm

    Florin, PSD-ul este un partid mare cu multe personalitati si foarte multe orgolii. In anul electorale este normal sa se faca tabere, sa se “dea la oase”, astfel incat sa-si atinga obiectivele. Unii vor deputati, altii viceprimari, altii doar consilieri locali sau judeteni….Normal ca cine le sta in cale devine automat dusmanul lor. Din punctul asta de vedere eu sunt cel mai relaxat…nu vreau o functie imediata. Spre deosebire de multi altii din PSD, timpul curge in favoarea mea.

  14. dadatroll Says:

    February 20, 2008 at 1:15 am

    Uni erau apropiati lui Ionel, alti erau dusmani, iar cei mai multi nu stiau cine dracui Ionel asta.

  15. Bogdan Baghiu Says:

    February 20, 2008 at 3:36 am

    Cataline, vezi ca trebuie sa bat cu pumnul in masa ? Maine, poimaine ma trezesc dracului cu Gigi de minuta cu tine la usa partidului si fac infract ! Sper sa gusti gluma asta !

  16. dadatroll Says:

    February 20, 2008 at 7:04 am

    Si pe inca si mai multi ii doare fix in paispe cinei Ionel asta.

  17. garzanti Says:

    February 20, 2008 at 8:11 am

    @dadatroll

    Corect, mediatic PSD Iasi nu a pierdut mare lucru prin plecarea lui Ionel Agrigoroaie, in general lumea nu stie cine este el.

    De ex eu nu stiam foarte bine in ce partid era el, insa citeam paginile economice si vedeam des declaratii date el, iar aceste declaratii erau corecte si de bun simt in general. Tema lui favorita era industria, imm-urile, si in general problema fortei de munca unde a tras de nenumarate ori semnale de alarma, de acea am zis ca cel putin din exterior parea un om corect.

  18. Catalin IVAN Says:

    February 20, 2008 at 8:56 am

    Pentru dadatroll:
    unii politiceni sunt buni in comunicare. II vezi tot timpul la tv, sau citesti prin ziare declaratiile lor. Altii sunt buni in partea de organizare. Ionel este din a doua categorie. Pentru multi nu inseamna nimic, dar faptul ca a stat atata timp Carlan pe capul lui sa plece in PD, este o dovada suficienta ca este un om politic cu reale calitati.

    Pentru Bogdan:
    Buna gluma! Sper sa nu bati foarte tare cu pumnul in masa pentru ca va ajuta mult venirea lui.

    Pentru garzanti:
    Din nou de acord cu tine. Fiind vicepresedinte al Asociatiei Oamenilor de Afaceri, evident ca majoritatea iesirilor sale au fost pe domeniul economic.

  19. Bogdan Baghiu Says:

    February 20, 2008 at 9:13 am

    Cataline chiar ne crezi prosti ? Ne-am dat seama pe loc ca a fost trimis in recunoastere !

  20. Catalin IVAN Says:

    February 20, 2008 at 9:38 am

    Te contrazic, dar sper sa ai dreptate.

  21. ionut Says:

    February 20, 2008 at 11:12 am

    L-am simtit ca e un tradator. Era bun de gura dar partidul n-a pierdut nimic deoarece el trada pentru PD-L si de asta a fost indepartat. Sunt o multime de tineri in PSD cu valoare si care trebuie incurajati.

  22. Catalin IVAN Says:

    February 20, 2008 at 11:26 am

    Nu stiu nimic de tradarea lui Ionel insa, legat de tinerii valorosi din PSD care merita promovati, sunt intru totul de acord cu tine. In mandatul pe care-l am ca presedinte TSD mi-am propus sa sustin cel putin un tanar pe loc eligibil in fiecare comuna din judetul Iasi, si cat mai multi in consiliile locale ale municipiilor si oraselor, precum si in consiliul judetean. Sunt foarte multi tineri valorosi in TSD si, incetul cu incetul, vor iesi in spatiul public pentru a fi cunoscuti.

  23. Andrei Lazar Says:

    February 22, 2008 at 8:36 am

    Sunt tineri care muncesc si cunt corecti si ar merita promovati, dar stii foarte bine ca – “se da la oase tare” printre colegii din TSD. si stii aventurile mele din ultima perioada unde, pentru ca in campanie am fost cel mai bun coordonator de zona, ca rasplata am fost numit batausul partidului si cel care face probleme partidului. iti aduci aminte cum persoane care nu aveau nici un an in partid, si care chiar nu am vazut sa se afirme nici macar cat s-au afirmat persoane din afara partidului, dar totusi au candidat la functia de presedinte al TSd-ului (comic, dar adevarat) au luat decizii de alungare si indepartare a celui care muncise corect in campanie – si anume eu. dar stii cum este cand iti ies lucrurile bine, apar invidiosi care isi doresc sa te dea jos in loc sa isi doreasca sa urce si ei. bafta

Lasati un comentariu


 

orizontal line