Luna din centrul Iasului

Nu exista raspunsuri la “Luna din centrul Iasului”

  1. Bogdan Baghiu Says:

    May 20, 2008 at 8:28 am

    Asta e luna la care va urla Gigi de durere pe 1 iunie ca a pierdut ciolanul, iar frumoasa armada portocalie va dantui in fata Palatului Roznovanul cucerit ! Clipa VICTORIEI e aproape, Gigi imi va da socoteala pentru tot ce mi-a facut mie si prietenilor mei !

  2. alegator Says:

    May 20, 2008 at 8:44 am

    Din cate stiu, cel putin in teorie, politica se face in interesul cetatenilor. Cand razboiul devine personal(asa cum e in cazul domnului de mai sus) orice demers isi pierde credibilitatea si activismul se transforma in fanatism. Adica eu ar trebui sa-l votez pe Oprea pt ca unii din jurul lui au un razboi cu Nichita?

  3. Bogdan Baghiu Says:

    May 20, 2008 at 9:43 am

    Nu, eu nu sint in razboi cu Nichita, ci cu apucaturile sale de taran parvenit din Dorohoi ! Apucaturile sale ( academic zicindu-se comportamentele sale) au facut mult rau si orasului. La cirma unui oras trebuie sa avem un om care sa indeplineasca niste minime exigente comportamentale, ori Gigi nu le are. El nu stie macar sa aiba o relatie cu un om apropiat care l-a ajutat cindva, atunci cum poate sa aiba o relatie buna cu o comunitate ?

  4. Iorgu Says:

    May 20, 2008 at 9:58 am

    @Baghiu
    Ca sa lamurim apele. concret. nu ti-a facut nimic tie. pur si simplu ai uitat sa iti medicamentele si s-a instalat din nou tulburarea obsesiva de care suferi. nu te persecuta nimeni. de fapt toate vorbele aste pe care le scrii .. si altele din multe alte mesaje ale tale sint dovada certa a unor tulburari. Nici gigi nici nimeni nu iti va da tie socoteala. exista o singura institutie care poate cere socoteala cuiva iar aia e justitia. e drept ca tu ai impresia ca poti construi o noua ordine sociala si o noua dictatura democratica, o alta dovada ca esti tulburat tare de tot daca nu iti iei pastilele, dar din fericire nu esti tu ala care decide sau care alege.
    dincolo de cuvinte se afla angoasele si fantasmele care ne motiveaza in mod subtil, la tine insa angoasele au erupt, fantasmele iti intuneca privirea si gandirea, ai inceput sa nu mai distingi visul tau (uneori bahic) de crunta si cruda realitate. eu, cetateanul roman, onest, destept si muncitor nu mai vreau justitie in strada si nici inculti si incompetenti care cersesc merite (chiar si universitare) sa ajunga sa decida pentru mine. nu vreau un jucator ca presedinte si nici un fost (e)rector ca primar.
    sa ajungi in halul in care o poza cu astrul noptii sa te duca la a injura un om e tulburator, ingrijorator si crede-ma mai omule ca am o vasta experienta in lucru cu persoane cu diverse tulburari, asa ceva eu nu am mai vazut in ultimii 12 ani. de fapt nici nu cred ca voi vedea vreodata.

  5. Bogdan Baghiu Says:

    May 20, 2008 at 10:16 am

    Iorgule sotia mea e psiholog si i-am aratat ce ai scris si ea mi-a zis ca acest text a fost scris sub imperiul fricii ! Normal ca esti unul dintre valetii lui Gigi si ca el esti disperat ! Pierderea puterii naste manifestari patologice oribile ! Aveti grija ce pastile ii dati lui Gigi in seara in care va pierde Primaria, in fond e si el un suflet si ar fi pacat sa recurga la acte necugetate !

  6. kosti Says:

    May 20, 2008 at 10:22 am

    Foarte frumoase fotografiile.Comentariile,insa,demonstreaza,tot cu interpretari psihologice,nebunia si obsesiile unor asa zisi intitulati portocalii carora nici macar un raspuns nu merita sa le dai.

    Succes in campanie in continuare!

  7. Iorgu Says:

    May 20, 2008 at 12:09 pm

    @Baghiu, si cu asta inchei.
    o singura intrebare: e adevarat ca toti cei care nu sint de acord cu tine, ba mai mult, sint in favoarea lui Nichita, sint in viziunea ta sclavii acestuia?
    si a doua intrebare: e adevarat ca in viziunea ta om vertical si demn este numai acela care iti da dreptate si il sustine pe Oprea?

    p.s. inainte sa raspunzi aratai si sotiei tale care este psiholog raspunsurile si numai daca ea crede ca ai voie sa exprimi acele opinii in public arata si altora acele rspunsuri.

  8. Basille Says:

    May 20, 2008 at 1:21 pm

    Domnilor,oare nu va dati seama ca Nichita nu se ridica la valoarea unei primarii,ca a Iasului? Si atunci de ce ii faceti atata reclama?Omul ar fi bun de primar,dar nu la Iasi.O intamplare fericita pentru el a fost aceea ca Simirad a fost numit de Iliescu ambasador in Cuba si l-a lasat mostenire la Primaria Iasi.Apoi lumea l-a votat ca nu a avut altul mai bun ca el.Atata tot.

  9. ionel Says:

    May 20, 2008 at 1:43 pm

    Nichita nu este cel mai bun primar pe care il merita Iasul, dar ii rog pe sustinatorii lui Oprea sa ne demonstreze de ce acesta ar fi. Eu il percep cam asa: un om care spune ca nu va candida niciodata la primarie…se razgandeste; un om care critica vehement implicarea oamenilor de afaceri in campania electorala…se asociaza cu Irina S; un om care mizeaza pe calitatea sa de intelectual si…foloseste cel mai urat limbaj din aceasta campanie electorala, un om care este preocupat de problemele iesenilor…pliantele lui sunt pline de greseli de continut(linia de tramvai din Dacia etc), un om pe care alegatorii l-au trimis in Parlamentul European unde a inceput sa devina activ doar in perioada de campanie(campanie electorala prin scoli).Eu il vad ca pe o persoana insetata de putere…si cum nu mai putea candida pentru functia de rector, vrea sa fie primar.

  10. Basille Says:

    May 20, 2008 at 3:20 pm

    Domnilor,am sa aduc in discutie o problema importanta,dupa parerea mea:discordia pe care o aduce existenta pluripartidismului in Romania.Cei care scrieti pe acest blog,sigur santeti mai tineri decat mine.Dar sa stiti un lucru:inainte de anul de gratie 1989,sigur nu exista atata ura si discordie intre oameni;aveam un dusman comun,pe Ceausescu,in rest nu era lumea in asa multe tabere ca acum.Nu stiu daca o sa ma puteti contrazice,dar impartirea in aceste tabere,a facut-o si partidele,apoi averea,diferentile salariale dintre sefi si ceilalti salariati.Apoi diferentele de salarii dintre diferitele categorii de salariati:ai bancilor,magistratii,militarii,politistii.Si aceasta ura si discordie se observa mai ales in mediul rural si in orasele mici,pentru ca acolo,spre deosebire de orasele mari,se stie fiecare om,aproape,din ce partid face parte.Zilele trecute un domn spunea ca la tara lucrurile stau mai bine.Poate,dar mai ales in perioadele de campanie electorala,nu cred ca este asa.Este adevarat ca in ultimii ani de domnie a lui Ceausescu,lucrurile mai degenerase,dar prin anii 1970,se faceau si nunti la blocuri si nimeni nu spunea nimic.Mi-as mai imagina acum o nunta la boc!Am vrut in esenta sa spun ca poate si de aceea ,nu ne putem intelege pe bogul domnului Catalin Ivan,care in fond ne gazduieste cu multa amabilitate,dar fiecare dintre noi vrem un alt candidat la primaria Iasului si cred ca fiecare este foarte subiectiv in aprecierile pe care le face.Din acest punct de vedere nu cred ca mult laudata Revolutie din 1989 a adus prea multe progrese.Apropo,inainte de 1989,trenul personal Iasi-Bucuresti si retur avea vagon restaurant si la un pret destul de mic se putea bea o cafea si o bere,stand la taclale cu apropiatii tai.Acum nu mai exista vagoane-restaurant nici in accelerate si nici in trenurile rapide.Sa nu credeti ca au fost atatea beneficii dupa aceste evenimente din 1989!

  11. sfinx667 Says:

    May 20, 2008 at 3:38 pm

    Multumiri pentru minunatele imagini Cataline, si : SUCCES !
    Am ” furat ” pozele :)
    pretuire si respect,
    Sibilla

  12. kosti Says:

    May 20, 2008 at 7:36 pm

    Basille
    Tot respectul pentru varsta ta.Nimic de spus.Varsta nu mi se pare un criteriu dupa care sa judeci oamenii.Un criteriu sau,mai de graba,un indiciu, ar fi o exprimare de genul “lucrurile mai degenerase”.In ceea ce priveste pluripartidismul si generarea de “discordie”,dupa cum o numesti tu,nu mi se pare un lucru neaparat de blamat.Pluripartidismul e bun,ca doar nu vrem sa ne intoarcem la partide unice.Partidele trebuie sa intre in asa zise dispute,ideologice(daca au o doctrina),in dispute electorale,ca doar e campanie.O mentiune doar:disputa electorala sa fie facuta cu fair-play,ca sa nu spun in limitele legii.Oricine poate sa faca,spre exemplu,un afisaj legal si sa se respecte in acelasi timp.Asta daca se autointituleaza partid.

  13. Catalin IVAN Says:

    May 20, 2008 at 10:05 pm

    Sibilla, ma bucur ca ti-au placut pozele. Incerc sa ma tin de promisiune. Am aparatul in masina insa nu reusesc de fiecare data sa-l si folosesc.

    Legat de disputele provocate de Bogdan Baghiu, nu-i voi raspunde pentru ca stim amandoi de unde i se trage ura fata de Nichita. Trebuie sa recunoasca la un anumit moment dat ca parerile sale sunt mult prea afectate de ura pe care i-o poarta primarului. Sunt de acord cu cei care au scris ca politica nu se face cu ura. Poate ne va spune la un moment dat de ce-ar fi mai bun Dumitru Oprea decat Gheorghe Nichita, pentru ca nu prea si-a dat nimeni seama in campania asta. Nichita este singurul care propune proiecte. Adomnitei si Oprea doar critica.

    Despre pluripartidism nu cred ca are rost sa aprofundam subiectul. Fara pluripartidism ne intoarcem la dictatura. Eu nu as putea trai in dictatura chiar daca berea ar fi mai ieftina si s-ar gasi cafele in vagonul restaurant al personalului. Vreau sa ma pot exprima liber, vreau sa ma pot bate in argumente si contra-argumente pe teme care ma intereseaza, vreau sa-mi pot asuma responabilitati, vreau sa-mi decid viitorul profesional si personal fara ca cineva sa aiba drept de veto.

  14. Bogdan Baghiu Says:

    May 21, 2008 at 10:26 am

    E simplu: Primarul Dumitru Oprea si cu mine atunci cind ne-am angajat fata de statul roman sa scriem o teza de doctorat, am scris-o ! GIGI NU ! Plus ca noi mergem sa discutam cu oamenii fiind incojurati de gorilele lui Hordila ! Noi suntem oameni naturali si-i asiguram pe ieseni ca vor intra liber in Primarie, fara ca gorile de tip HORDILA sa-i intrebe brutal unde merg ! In fata Biroului primarului trebuie sa fie un adevarat pelerinaj, iar primarul nu trebuie aparat in fata pericolului numit: cetateni !

  15. Bogdan Baghiu Says:

    May 21, 2008 at 10:29 am

    E simplu: Primarul Dumitru Oprea si cu mine atunci cind ne-am angajat fata de statul roman sa scriem o teza de doctorat, am scris-o ! GIGI NU ! Plus ca noi mergem sa discutam cu oamenii NEfiind incojurati de gorilele lui Hordila ! Noi suntem oameni naturali si-i asiguram pe ieseni ca vor intra liber in Primarie, fara ca gorile de tip HORDILA sa-i intrebe brutal unde merg ! In fata Biroului primarului trebuie sa fie un adevarat pelerinaj, iar primarul nu trebuie aparat in fata pericolului numit: cetateni !

  16. sorina Says:

    May 30, 2008 at 8:30 pm

    poze absolut superbe !!! O recomandare pentru cei care chiar “iubesc” politica: trebuiati sa respectati rubrica(comentarii la poze!!!), nu? adica FARA POLITICA!!! Sunt poze extraodinare care nu admit astfel de comentarii.
    Cat in privinta d-nului Catalin si-a aratat latura sensibila si calda a personalitatii sale. O atitudine care poate schimba viitorul ! Minunate poze! FELICITARI !!!

  17. Catalin IVAN Says:

    May 31, 2008 at 8:00 am

    Sorina, politica orbeste multe persoane din simplul motiv ca este foarte usor sa fii “luat de val” atunci cand crezi in niste persoane sau principii si nu ai suficienta luciditate pentru a intelege ca si altii pot avea calitati sau ca si principiile in care cred altii pot fi corecte. Sunt total de acord cu tine ca pozele de mai sus nu au nimic in legatura cu lupta politica. Ma bucur ca ti-au placut. Mult succes, sanatate si fericire!

Lasati un comentariu


 

orizontal line